Sebastian Dragan
Am ramas placut impresionat de prestatia in clinica dumneavastra si anume:
- Excelenta interfata cu publicul si organizarea secretariala impecabila
- Profesionalism in abordarea pacientilor de catre personal si, uimitor, doctorii care ii trateaza
Nu sint in masura sa discut partea tehnica a solutiilor abordate si a implementarii lor, dar sper ca timpul va da un verdict pozitiv.
Poate citeva directii de imbunatatire:
- Card familial de fidelizare: personal nu vad cum poate ajunge o persoana medie la cheltuieli anuale de 8000, dar presupun ca aveti o baza de calcul.
- Integrarea emailurilor, appointmenturilor si a fiselor paciantilor, incluzind deasemeni digitizarea radiografiilor. Ideal, pacientul arputea sa isi primeasca onlin dosarul in ca ca este o urgenta
- Disclaimerul folosit este extreme de general. Inteleg motivtia clinicii, dar din pacate nu vad motivatia pacientilor in a il semna. Cred ca puteti sa gasiti o cale de mijoc…
A fost o placere sa va cunosc si va doresc mult noroc pe viitor.
Sebastian Dragan, PMP, Project Manager
Last Updated on 24 octombrie 2019