Bucureşti, Decembrie 2016
Evenimentul de lansare al Campaniei „Copii pentru Copii”, inițiat de Clinica Trident, a strâns 6550 ron si peste 60 de cadouri pentru copiii defavorizați
- Evenimentul de lansare a avut loc în prag de Crăciun, însă campania va continua până pe 30 martie 2017 cu diverse evenimente care vor avea ca scop susţinerea financiară a copiilor aflaţi în dificultate.
Pe ritmuri de colinde, cântate cu voci cristaline de copii, a avut loc, marți seara, evenimentul caritabil #WhatDoesChristmasMeanToYou, inițiat de Clinica Trident. Scopul Campaniei „Copii pentru Copii” este de a aduce puţină bucurie în viaţa copiilor defavorizaţi, copii din programele desfășurate de Fundația Hope and Homes for Children România în București. Aceștia au vârste cuprinse între 10 luni şi 17 ani și trăiesc în condiții de sărăcie.
Pentru a îndeplini dorințe de Crăciun, peste 40 de copii de la Şcoala Internaţională „Olga Gudynn”, cu vârste cuprinse între 3-6 ani, au pictat cu pastă de dinţi, iar lucrările lor au fost reinterpretate de artista Roxana Ene. Tablourile au fost scoase la licitaţie în cadrul evenimentului caritabil, iar fondurile strânse au fost direcţionate către cazurile sociale de care se ocupă Fundația parteneră.
La eveniment au luat parte Ada Condeescu, Dragoş Bucurenci, Florentina Opriş, Deea Buzdugan, Ana Maria Gheorghe. Toți au transmis mesaje de încredere pentru copii și au povestit nostalgici ce înseamnă pentru ei Crăciunul.


„Crăciunul, pentru cei mai mulţi dintre noi este despre familie, căldură sufletească, dragoste şi oameni apropiaţi. Despre bucurii mari sau mici şi dorinţe împlinite. Despre dăruite.
Suma adunată la evenimentul de lansare nu reprezintă o sumă fabuloasă, însă e un început. Un semn că ne pasă. Sper din suflet că alături de noi să se implice cÎt mai multe persoane”- a declarat Dr. Florin Lăzărescu.
Evenimentul de lansare a avut loc în prag de Crăciun, la sediul clinicii Trident din cartierul Cotroceni, însă campania va continua până pe 30 martie 2017 cu diverse evenimente caritabile organizate atât în mediul online, cât şi offline.


Parteneri: Blend-a-med, Oral B, Olga Gudyn International School, Lyria – Povestea ta pictată, Moenra, BonBons by Monica Rădulescu, Cup&Candle by Oana Botezatu, Roxy& Kids, Agugu Handmade, Deea Buzdugan, Shiseiso Spa, Maison Dadoo.
Parteneri media: acasa.ro, eva.ro, ele.ro , healty.ro, happytude.ro, bebeH.ro, caleaeuropeana.ro.